Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2018-07-18
Język:
polski
Liczba stron:
226
ISBN:
9788364927072

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketingu, stanowi pochodną zainteresowańbadawczych Autorów związanych z tematyką ich rozpraw doktorskich. Jest to więc specyficzna monografia, której spoiwem w większym stopniu jest wspólna motywacja Autorów (konieczność publikacji) niż zbieżność tematyczna prezentowanych opracowań.Studia doktoranckie poszczególnych Autorów są zaawansowane w zróżnicowanym stopniu: od wstępnych prac nad koncepcją rozprawy, aż do jej finalizacji. Stąd i poziom naukowy, a także językowy poszczególnych tekstów wykazuje spore zróżnicowanie.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: