Odejście KAM-a

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2013-08-16
Język:
polski
Liczba stron:
9
ISBN:
9788376773285

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Odejście pracownika obsługującego kluczowych klientów zawsze jest niebezpieczne dla każdej firmy handlowej. Brak odpowiednich procedur lub nieumiejętność dostrzeżenia zbliżającego się problemu powodują, że wielu szefów wraz z odejściem key account menedżera (KAM-a) traci nie tylko dobrego pracownika, ale także najlepszych klientów i cenne dla firmy informacje. Jak chronić się przed tymi zagrożeniami? W jaki sposób przygotować się na wypadek, kiedy KAM odchodzi prawie z dnia na dzień?W publikacji znajdziesz dwa case studies: jedna z firm straciła dużo więcej niż tylko pracownika, druga potrafiła wyjść z tarapatów obronną ręką. Sprawdź, jak zminimalizować konsekwencje takiego rozstania.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: