Szanowni Państwo! Przedłużamy akcję promocyjną „Jesienna promocja - 20%”

Marketing w turystyce i rekreacji

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
235
ISBN:
9788301173074

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: ·podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, ·rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, ·zachowania klientów na tym rynku, ·elementy marketingu-mix (5P), ·marketing terytorialny w turystyce, ·markowy produkt turystyczny, ·nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, ·marketing relacji w turystyce i rekreacji, ·badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: