Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2018-01-17
Język:
polski
Liczba stron:
167
ISBN:
9788363732028

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

We współczesnym świecie to właśnie wiedza zastosowana w odpowiednim kontekście w odpowiednim czasie decyduje o sukcesie organizacji. Tworzenie innowacji, opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, technologie pozwalające na uzyskanie lepszej jakości pracy, innowacje w obszarze kultury organizacyjnej to tylko niektóre z konsekwencji wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą. Niniejsza książka porusza kwestię wzajemnych powiązań pomiędzy wiedzą, a innowacją. Przedstawia wpływ wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą w organizacji na generowane przez nią innowacje. Dowodzi iż zarządzanie wiedzą pozwala nie tylko na bierne korzystanie z innowacji, ale również na kreatywne ich kształtowanie oraz pobudzenie procesów innowacyjnych. Książka prezentuje iż już samo wdrożenie zarządzania wiedzą w organizacji stanowi innowację, a korzyści wynikające z efektów wdrożenia to istotny czynnik decydujący o pozycji firmy na rynku.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: