Zarządzanie w czasach kryzysu. Wybrane zagadnienia

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2018-07-18
Język:
polski
Liczba stron:
227
ISBN:
9788364927140

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Stałą cechą towarzyszącą procesom gospodarczym w czasach niepewności, nieprzewidywalnościoraz niepełnej informacji jest zjawisko zwane kryzysem. W życiu każdej organizacji kryzys, niezależnie od skali, zawsze jest okresem przełomowym, a nawet stanowi punkt zwrotny w jej działalności. Niektórzy postrzegają kryzys jakowyniszczające zagrożenie, a inni wręcz przeciwnie jako impuls mobilizujący do wytężonej pracy i rozwijania przedsiębiorstwa, ale także szansę na wykorzystanie własnych przewag rynkowych względem słabszych konkurentów. Kryzys może stać się dobrym momentem, aby zrewolucjonizować istotne obszary funkcjonalne przedsiębiorstwa, np. sferę personalną czy też sferę zarządzania marketingowego.Okres spowolnienia gospodarczego, recesji, kryzysu to zatem czas, w którym można poprawić warunki współpracy zarówno z klientami, dostawcami, jak i z pracownikami. Wymaga to jednak specjalistycznej wiedzy i innowacyjnych rozwiązań, co jestwyzwaniem nawet dla najlepszych menedżerów mogących pochwalić się gruntowną wiedzą oraz bogatym doświadczeniem.W prezentowanej publikacji pt. Zarządzanie w czasach kryzysu wybrane zagadnienia zawarto różnorodne poglądy naukowe i przykłady praktycznych rozwiązań odnoszące się do szeroko rozumianej problematyki kryzysu.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: