Wygraj klienta

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2012-03-27
Język:
polski
Liczba stron:
79
ISBN:
9788377015032

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji 'Wygraj klienta'?

Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier

i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:

* jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;

* dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;

* jak przyciągnąć uwagę klienta;

* co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);

* jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił

najlepsze efekty.

Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją 'Wygraj klienta'.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: