Wybij się!

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2019-08-13
Język:
polski
Liczba stron:
113
ISBN:
9788395358821

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Obserwujesz znanych influenserów w sieci?

Widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy?

Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie?

Może zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?

Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego Vaynerchuka „Wybij się!”.

Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci.

W „WYBIJ SIĘ!” ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA:co zrobić, by twoją pasję i wiedzę ekspercką przekuć w pomysł na biznes on-line?jak użyć internetu do budowania swojego brandu w tej dziedzinie?jak potem wykorzystać swoją markę osobistą do promocji twojego biznesu?jak stać się influenserem?

A to wszystko poparte jest konkretnymi przykładami, prawdziwymi historiami i gotowym wzorem, który sprawdził się już nie raz.

Oto kilka lekcji, które odnajdziesz w „Wybij się!”:

1. Opowiadanie historii jest najważniejszą koncepcją biznesową na obecnym rynku.

2. Nowoczesny marketing opiera się na byciu wiernym sobie i przejrzystości.

3. Uwagę odbiorców można przekuć w pieniądze.

4. Budowanie biznesu online wokół swojej pasji, nie musi oznaczać rezygnacji z codziennej pracy.

5. Wybierz swoje ulubione medium do komunikacji z klientami.

„Wybij się!” to książka, którą po prostu bierzesz, CZYTASZ i DZIAŁASZ!

Gary Vaynerchuk kto to?

Gary Vaynerchuk – jeden z wiodących ekspertów marketingowych na świecie. Zbudował swoją karierę dzięki podążaniu dokładnie tam, gdzie kierowała się uwaga klientów.

Zaraz po ukończeniu szkoły, Gary zaangażował się w rodzinny biznes z winami, który rozwinął 4 milionów dolarów w obroty o wielkości 45 milionów dolarów rocznie i zrobił to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi VaynerMedia, jedną z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu internetowego na świecie. W trakcie swojej kariery, Gary stał się inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem funduszu VaynerRSE.

Niedawno Gary pojawił się razem z takimi gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmę Apple’a Planeta aplikacji, w której pokazane zostaną prawdziwe zmagania przedsiębiorców próbujących wdrożyć nową aplikację.

Bycie właścicielem, szefem i inwestorem nie zmieniło i nie obniżyło jego aktywności w social media. Nadal jest bardzo aktywny, publikując rocznie miliony treści edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych. To sprawia, że ekonomia wdzięczności działa bardzo mocno w jego przypadku i każdy kolejny pomysł cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów biznesowych.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: