Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2018-07-18
Język:
polski
Liczba stron:
268
ISBN:
9788362897957

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje jednak, że zainteresowanie tą tematyką nie maleje,lecz dynamicznie rośnie. Ma to związek w szczególności z rolą, jaką odgrywają w ostatnich latach także niefinansowe nośniki kreacji wartości. Oprócz zagadnień czysto finansowych w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstw dominującą rolę odgrywają takie zagadnienia jak koncepcja modelu biznesu, rosnąca rola kapitału intelektualnego w budowaniu wartości przedsiębiorstw czy kreowanie wartości poprzez innowacje. Zaprezentowana monografia jest kontynuacją wcześniej wydawanych publikacjipowstałych w wyniku organizacji cyklicznej konferencji organizowanej przez WydziałZarządzania Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej: Zarządzanie Wartością Przedsiębiorstw Strategie Finanse Kompetencje. Niniejsza monografia stanowi zbiór poszczególnych rozdziałów odpowiadających tematyce kreacji wartości przedsiębiorstw. Autorami poszczególnych rozdziałów są reprezentanci różnych ośrodków akademickichw Polsce. Celem monografii jest wskazanie kluczowych trendów i wyzwań, jakie stoją zarówno przed teoretykami, jak i praktykami nauk o zarządzaniu i finansów.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: