Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2014
Język:
polski
Liczba stron:
533
ISBN:
9788325550523

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Komunikacja medialna to ważna dziedzina życia społecznego. Radio i telewizja są obok internetu i prasy najważniejszymi środkami masowego przekazu. To, w jaki sposób funkcjonują (w jaki sposób powstają i jakie audycje nadają), zostało opisane w niniejszej pozycji, komentarzu do ustawy z 29.12.1992 r. o radiofonii i telewizji (nazwa potoczna: ustawa medialna).

Książka w sposób precyzyjny i jasny pozwala zapoznać się Czytelnikowi ze wszystkimi zagadnieniami związanymi z tematyką radiofonii i telewizji, w tym m.in. z:

zasadami działania i odbioru programów radiowych i telewizyjnychzadaniami publicznej radiofonii i telewizjizasadami udzielania koncesji na rozpowszechnianie programówaudiowizualnymi usługami medialnymi na żądaniefunkcjonowaniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Niniejsza pozycja, bazując na tekście jednolitym z 18.2.2011 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 226) uwzględnia i szczegółowo prezentuje omówienie najnowszych zmian, w tym m.in.:

dotyczących wolnego odbioru krajowych i zagranicznych programów oraz audiowizualnych usług medialnych na żądanie przeznaczonych przez dostawców usług medialnych do powszechnego odbiorudotyczących doprecyzowania pojęć „usługa medialna” oraz „audycja”dotyczących audiowizualnych usług medialnych na żądanieo dostawcach usług medialnych.

Niniejsza pozycja to nieodzowna pomoc dla praktyków Prawa - adwokatów, radców prawnych, sędziów, oraz w szczególny sposób dla jednostek publicznej radiofonii i telewizji (media publiczne) oraz podmiotów (nadawców komercyjnych), które uzyskały koncesję na swoją działalność a także dostawców usług medialnych. Książka stanowi również nieocenioną bazę wiedzy dla doktorantów, aplikantów zawodów prawniczych i studentów.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: