Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2022-06-01
Język:
polski
Liczba stron:
240
ISBN:
9788381753623

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: