Targi w gospodarce rynkowej

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
243
ISBN:
9788363804541

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Strategia marketingowa organizacjipomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jestbowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a takżestrategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach,a nawet potencjalnych przeciwnikach.Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele ikoncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnychdo oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach. Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych izagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądówdotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęconocharakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkomprzemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targóww skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej. Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych strukturpolskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchięmiejskich ośrodków targowych.Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i InstytucjiRynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnichstudiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: