Symbolika stosowana w reklamach

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2008-12-01
Język:
polski
Liczba stron:
110
ISBN:
9788361184096

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej. O autorze: Marta Bluszcz Urodzona w Sosnowcu, z wykształcenia ekonomistka, duszą humanistka. Imponują jej zarówno umysły ścisłe jak i osobowości artystyczne o dużej wyobraźni. Życiowa optymistka. Uwielbia psy i dobrą książkę, wolny czas spędza leniwie. Obecnie przygotowuje się do nowej roli - mamy. Prowadzi dwa blogi: www.chaotyczna.blox.pl oraz www.lekkodepresyjny.blox.pl

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: