Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-03-31
Język:
polski
Liczba stron:
150
ISBN:
9788364927898

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: