Starbucks

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
68
ISBN:
9788324017126

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
„W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych. Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki”.Decyzję tę podjął Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa stanęło pod znakiem zapytania i firma zaczęła przynosić gigantyczne straty, Schultz po latach przerwy powrócił do firmy. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple’a Schultz dokonał rewolucji, wprowadził śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając Starbucksa na nogi. Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz ma zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso. Efekt?Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.STARBUCKS to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat – gościł na szczycie listy bestsellerów „New York Timesa”, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: