Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
264
ISBN:
9788328322882

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Innowacyjność pomaga budować pozycję rynkową firmy. Słowo to nie oznacza jedynie oferowania nowych produktów i usług, ale dotyczy również organizacji działania. Niestety, realizacja zasady ciągłego doskonalenia się najczęściej napotyka opory. Ludzie nie lubią zmian sposobu myślenia i niechętnie akceptują konieczność innego podejścia. Tymczasem dla wielu podmiotów, szczególnie tych z nowoczesnych branż, umiejętność szybkiej zmiany jest kluczem do sukcesu.Niniejsza książka prezentuje koncepcję sprintów projektowania produktu. Jest to nowe podejście do projektowania produktów, szczególnie zalecane firmom stawiającym na innowacyjność. Dzięki tej metodzie nowe pomysły dużo szybciej i skuteczniej przeradzają się w prototyp, który z kolei staje się gotowym rozwiązaniem. Powstaje produkt o wysokiej jakości. Co istotne, realizacja zadań w sprintach przebiega szybciej i jest bardziej wydajna. W zależności od specyfiki przedsiębiorstwa sprint projektowania może trwać od kilku godzin do kilku dni, w wyjątkowych przypadkach — kilka tygodni.W książce omówiono:koncepcję sprintu projektowania, jego zalety i wadysposoby planowania sprintuetapy sprintu projektowania i ich przebiegsposoby wykorzystania wyników przeprowadzonego sprintuSprintem do sukcesu!Richard Banfield — prezes zarządu i współzałożyciel firmy Fresh Tilled Soil, agencji zajmującej się badaniem doświadczeń użytkownika.C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact.Trace Wax — dyrektor w firmie thoughtbot, w której zorganizował i poprowadził wiele sprintów projektowania produktu.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: