Spotkanie z klientem

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2010-06-16
Język:
polski
Liczba stron:
182
ISBN:
9788377010297

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Czy potrafisz wyobrazić sobie jak zmieniłyby się Twoje wyniki sprzedaży, gdybyś potrafił sfinalizować (prawie) każdą rozmowę z klientem?

Co zrobić, aby każde spotkanie z klientem czyniło Cię bogatszym?

Tak naprawdę osiągnięcie mistrzowskiego poziomu prowadzenia rozmów handlowych nie jest poza Twoim zasięgiem. Wystarczy tak naprawdę robić to, co przynosi efekty najskuteczniejszym sprzedawcom w swoich branżach. Jedną z tych osób jest Artur Wojciechowski, autor wielu bestsellerów, handlowiec, biznesmen i trener od 1992 roku zajmujący się rozwiązaniami, które pozwalają innym osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży.

Jeżeli włożyłeś dużo pracy w pozyskanie klientów, umówiłeś się na rozmowę, a nie wiesz

- jak poprowadzić spotkanie, aby dokonać sprzedaży?

- Jak rozwiać ewentualne wątpliwości klienta?

- Jak skutecznie prezentować swoją ofertę?

lub masz inne pytania dotyczące mistrzowskiej rozmowy z klientem ta książka rozwieje Twoje wątpliwości.

Bez względu na to, czy jesteś doradcą finansowym, handlowcem, właścicielem firmy, czy zajmujesz się MLM, istotą Twojej pracy jest rozmowa i spotkanie z klientem. Od jej powodzenia, zależy poziom Twoich dochodów.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: