Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2009-10-12
Język:
polski
Liczba stron:
212
ISBN:
9788378020202

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może być inaczej, że można się promować przy niskim budżecie. Metody i strategie marketingu niskobudżetowego otwierają zupełnie nowe możliwości indywidualnych kontaktów oraz tworzenia silnych więzi z klientami dzieki oryginalnym akcjom marketingowym. W efekcie prowadzi to do zwiększenia zysków bez konieczności zwiekszania budżetu przeznaczonego na reklamę

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: