Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2014-11-26
Język:
polski
Liczba stron:
240
ISBN:
9788328306578

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Najważniejszą przyczyną tego, że ludzie nie odnoszą sukcesów na giełdzie, jest brak wiedzy. Nie tylko o sposobie inwestowania, ale o całej jego otoczce — psychologii najlepszych, tych, którzy odnieśli realny sukces.

Książka Sekrety sukcesu światowych mistrzów giełdy to wynik poszukiwań odpowiedzi na kilka podstawowych pytań:

Co zrobili najlepsi, że stali się najlepsi?Jak wyglądała ich droga rozwoju?Jakie problemy napotkali?Jak sobie z nimi poradzili?Czym dziś różnią się od pozostałych?Jakie przyjmują strategie działania?W co inwestują i ile na tym zarabiają?Jak radzą sobie z emocjami, które nieodłącznie towarzyszą obracaniu dużymi pieniędzmi?Czy mają jakieś cechy wspólne?

Dr Dariusz Świerk przez siedem lat prowadził wywiady z najlepszymi traderami na świecie i poszukiwał przyczyn ich sukcesów. Skupił się na takich, którzy zaczęli od zera i odnieśli potwierdzone sukcesy. W tym gronie znalazło się wielu zwycięzców międzynarodowych konkursów giełdowych, w tym Larry Williams (potwierdzone jedenaście tysięcy procent zysku na realnym koncie w ciągu roku), Andrea Unger (czterokrotny zwycięzca Robins World Cup, w tym trzy razy z rzędu). Książka jest zapisem tych rozmów i stanowi nie tylko źródło wiedzy o tym, jak grają i jak myślą najlepsi, ale także potężną inspiracją dla każdego, kto poważnie myśli o systematycznym zarabianiu na rynku kapitałowym.

Dariusz Świerk — szef Forex Institute. Autor pionierskich badań na temat ścieżki rozwoju tradera, czynników sukcesu w tradingu i roli siły wewnętrznej jako jednego z kluczowych elementów sukcesu. Autor i współautor kilku projektów badawczych w dziedzinie tradingu na szybkich rynkach. Były partner w warszawskim oddziale międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej SBI Polska. Były strateg marketingowy portalu Wirtualna Polska SA (rok 2000) oraz dyrektor ds. strategii w Sklepie Wirtualnej Polski SA (lata 2000 – 2002). Autor licznych artykułów poświęconych problematyce zarządzania, które ukazywały się w prasie specjalistycznej (m.in. „Magazyn Kadry Zarządzającej CXO”, „Computerworld”, „Gazeta Giełdy Parkiet”, „Media i Marketing Polska”, „Magazyn WWW”, „PC Kurier”). Członek American Management Association. W 1995 odnotowany w Who is Who in the World.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: