Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-09-16
Język:
polski
Liczba stron:
27
ISBN:
9788365682178

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematykąmarketingu i public relations organizacji zaliczanych do szerokorozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studiai szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakiewiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiw działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placóweksłużby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły piórabadaczy-teoretyków, jak i praktyków osób, które na co dzieńimplementują strategie marketingowe i public relations, zarządzająclub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temuomawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: