Psychologia sprzedaży telefonicznej

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-12-09
Język:
polski
Liczba stron:
53
ISBN:
9788377019610

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. 'zimnego' klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?

Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.

W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.

Z tej książki dowiesz się:

Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy, Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie, Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy, Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania produktu przez telefon, Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem, Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna, Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: