Psychologia konsumenta

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-12-20
Język:
polski
Liczba stron:
460
ISBN:
9788301191344

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek zostały poparte wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.Książka opisuje zachowania konsumenckie z trzech punktów widzenia: podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analizy procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: