Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
273
ISBN:
9788325552923

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków – przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.

Książka prezentuje m.in.:

różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania,charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości,charakterystykę przedsiębiorcy – jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców,uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości – zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy – podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia),specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych,tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.

Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące:

przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych;przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej;przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni; przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: