PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji
Lista linków
PMO - Project Management Office lub po prostu biuro projektów - to jednostka, której zadaniem jest kompleksowe wspieranie procesu zarządzania projektami w organizacji. Jest to również idea, która robi ostatnimi czasy oszałamiającą karierę w świecie nowoczesnego biznesu i zarządzania. Idea, której wręcz nie wypada nie znać, jeśli marzy się o karierze w tych dziedzinach, zwłaszcza że efektywne zarządzanie projektami staje się palącą koniecznością w firmach planujących rozwój i pragnących skutecznie działać na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
W polskich księgarniach brakowało dotąd pozycji kompleksowo i w sposób praktyczny omawiającej zagadnienia związane z PMO. Lukę tę wypełnia książka 'PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji'. Znajdziesz w niej wszystkie kluczowe zagadnienia, nierozerwalnie związane z efektywnym funkcjonowaniem biura projektów. Jest ona doskonałym wprowadzeniem w arkana efektywnego zarządzania projektami, wdrażania właściwych procedur oraz odpowiedniego definiowania priorytetów. Może także pomóc w planowaniu rozwoju, wprowadzaniu i przestrzeganiu standardów oraz rozwiązywaniu pojawiających się przy tym problemów z personelem czy budżetem organizacji.
Doświadczenia z PMO w naszym krajuPraktyka stosowania standardówZasady efektywnego zarządzania projektami w organizacjachPraktyczne wskazówki dotyczące wdrażania PMODoświadczenia związane z priorytetyzacją projektówSkuteczne metody zwiększania wydajności przedsiębiorstwSposoby poprawiania terminowości i rozwiązywania konfliktówUlepszanie zarządzania budżetami i zasobamiZdobądź uznanie zarządu i zostań cenionym specem od zarządzania projektami!