OpenGL. Receptury dla programisty

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
320
ISBN:
9788328300217

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Ponad 40 gotowych przepisów pokazujących możliwości zastosowania biblioteki OpenGL w nowoczesnych aplikacjachOpenGL dostarcza programistom API do renderowania zaawansowanych grafik i animacji. To oprogramowanie umożliwia im tworzenie niezwykle atrakcyjnych gier, prezentacji oraz efektów graficznych. Jeżeli chcesz poznać możliwości OpenGL, jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, to trafiłeś na świetną książkę!Znajdziesz w niej zbiór receptur cenionych przez programistów. Dzięki nim błyskawicznie rozwiążesz typowe problemy oraz zobaczysz, jak podejść do przeróżnych zagadnień związanych z OpenGL. Sięgnij po tę lekturę, a nauczysz się wybierać obiekty na podstawie ich różnych właściwości, mapować środowisko, filtrować obraz oraz tworzyć realne scenerie za pomocą odpowiedniej gry światła i cienia. Ponadto zobaczysz, jak śledzić promienie, ścieżki oraz tworzyć animacje szkieletowe i symulacje fizyczne. Ta książka to kopalnia najlepszych przepisów na wykorzystanie OpenGL!Na licznych przykładach poznasz zasady:tworzenia renderingowego kontekstu w OpenGL 3.3,operowania wirtualną kamerą i wskazywania obiektów w scenie 3D,symulowania odbić lustrzanych za pomocą renderowania pozaekranowego i mapowania środowiska,stosowania technik mapowania cieni włącznie z mapowaniem wariancyjnym,implementowania systemów cząsteczkowych przy użyciu shaderów,realizacji globalnego oświetlenia w oparciu o GPU i z użyciem harmonik sferycznych oraz SSAO,symulowania przezroczystości metodami bazującymi na dualnym peelingu głębi,wykonywania renderingów wolumetrycznych metodą cięcia połówkowokątowego i symulacji fizycznych z transformacyjnym sprzężeniem zwrotnym.Najlepsze przepisy na OpenGL!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: