Office 2016 PL. Kurs

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-02-12
Język:
polski
Liczba stron:
224
ISBN:
9788328322547

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Office 2016 PL — nie zastąpisz go żadnym innym!Wszechobecny Word, czyli jak powstaje 90 procent dokumentów na świecieGenialny Excel, czyli dlaczego firmy nie mogą się obejść bez arkuszy kalkulacyjnychObrazowy PowerPoint, czyli do czego służy prezentacjaTerminowy Outlook, czyli po co Ci zintegrowane centrum pocztowo-kalendarzowePakiet Office to coś, bez czego w cywilizowanym świecie nie może obejść się żadna firma. Jest narzędziem tak doskonałym, że nikomu nie udało się dotąd wymyślić nic, co mogłoby naprawdę zaszkodzić jego pozycji na rynku. Zestaw programów do tworzenia dokumentów, wykonywania skomplikowanych obliczeń, przechowywania danych, projektowania materiałów reklamowych, a także segregowania poczty i planowania spotkań to podstawa prowadzenia działalności... o ile umiesz dobrze się nim posługiwać. Jeśli chcesz poznać podstawy działania Office’a, czas na dobry kurs!W tej książce znajdziesz konkretne, przejrzyste informacje na temat czterech programów pakietu Office. Nauczysz się obsługiwać edytor tekstu, formatować dokumenty, sprawdzać ich poprawność, dodawać ilustracje i wypunktowania. Kolejnym krokiem będzie zapoznanie się z arkuszem kalkulacyjnym. Odkryjesz tu, jak wpisywać dane do komórek, zaznaczać te komórki i wykonywać obliczenia, także z użyciem formuł. W części dotyczącej PowerPointa poznasz zasady tworzenia dobrych prezentacji, a nauka obsługi programu pocztowego pozwoli Ci zrozumieć, że Outlook służy nie tylko do ściągania poczty. Przeanalizuj konkretne przykłady, a Office zacznie pracować dla Ciebie!Zobacz, jak:tworzyć nowe dokumenty w każdym z programów pakietu Officewykorzystać autokorektę oraz słownik w Wordzie i sprawdzić poprawność danych w Exceluzaznaczać tekst, komórki i zakresy komórek w Wordzie i Exceluformatować tekst i komórki, zapewniać dokumentom elegancki i przejrzysty wygląddodawać ilustracje w dokumentach tekstowych i prezentacjachtworzyć wykresy i przenosić je między programamikonstruować makropolecenia, by ułatwić sobie żmudną, powtarzalną pracę z dokumentamiprojektować slajdy i dodawać do nich tekst, ścieżkę dźwiękową oraz materiały multimedialneustanawiać reguły segregowania poczty przychodzącej i tworzyć automatyczne odpowiedziplanować spotkania i zdarzenia z użyciem OutlookaZostań ekspertem od Office’a!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: