Node.js. Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie aplikacji

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
232
ISBN:
9788328336100

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

W ciągu kilku ostatnich lat JavaScript stał się niezwykle wszechstronnym i wydajnym językiem programowania. Dla programistów kodujących w tym języku świetnym narzędziem okazuje się platforma Node.js. Ten framework open source został zaprojektowany do tworzenia skalowalnych aplikacji internetowych, jednak umożliwia też tworzenie aplikacji sterowanych zdarzeniami. Użytkownicy docenili jego wygodę. Node.js odniósł spory sukces i stał się kluczowym narzędziem programistycznym w wielu firmach. Mimo to odnalezienie wyczerpujących informacji o profesjonalnym projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu oprogramowania za jego pomocą jest dość trudne.

Niniejsza książka zawiera opis technik i narzędzi pozwalających na wykonanie w Node.js elastycznej, inteligentnej, trwałej i łatwej w utrzymaniu aplikacji o znakomitej jakości. Poza podstawami zaprezentowano tu również zestaw wzorców ułatwiających rozwiązywanie typowych problemów pojawiających się w dzisiejszych projektach. Nie zabrakło licznych przykładów z życia oraz wskazówek, które doceni każdy, kto musi sprawnie wdrożyć trudny projekt. Książka umożliwia zgłębienie tajników Node.js i naukę projektowania modułowego. Sporo miejsca poświęcono też testowaniu i monitorowaniu aplikacji oraz strategiom utrzymania aplikacji przez większy zespół.

Najważniejsze zagadnienia:

mocne i słabe strony Node.jstechniki skalowania aplikacji i komunikacja międzyprocesowazarządzanie pamięcią i monitorowanie sesjiwłaściwe budowanie potoku tworzenia aplikacjikonserwacja systemu i strategie zarządzania zależnościamiNode.js: dojrzała technologia, znakomita wydajność i wszechstronność!

Sandro Pasquali — programista, przedsiębiorca, twórca firmy technologicznej Simple.com, która sprzedawała pierwszy na świecie framework aplikacyjny oparty na języku JavaScript. Obecnie autor szkoli zespoły programistów korporacyjnych. W swoim czasie zarządzał projektowaniem wielu aplikacji dla takich firm jak Nintendo, Major League Baseball, LimeWire, AppNexus i Conde Nast, a także dla instytutów badawczych i szkół. Zawsze szuka nowych sposobów na połączenie doskonałości projektowej z innowacyjną technologią.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: