Metody wspierania procesu sprzedaży

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2014-07-14
Język:
polski
Liczba stron:
31
ISBN:
9788325500849

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady właściwego wykorzystania reklam podstawowe cele merchandisingu przykłady aranżacji przestrzeni handlowej rodzaje ekspozycji sponsoring jako narzędzie kreowania nowego wizerunku firmy

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: