Marketing (zawsze) w modzie
Wydawnictwo:
Data publikacji:
2015-10-14
Język:
polski
Liczba stron:
134
ISBN:
9788394324513
Praktyczny poradnik marketingowy i PR dla artystów, projektantów i pozostałych równie twórczych przedstawicieli wolnego zawodu. Krok po kroku opisany został proces kreowania marki, nadawania jej oryginalnego charakteru, a następnie przygotowywania własnej kampanii reklamowej. Autor pokazuje, jak w profesjonalny sposób reklamować swoją twórczość - nawet mimo bardzo ograniczonego budżetu.Poradnik oparty na kilkuletnich doświadczeniach w branży life style, kontaktach z projektantami (przede wszystkim mody), realizacji kampanii reklamowych z udziałem m.in. Małgorzaty Sochy i Małgorzaty Kożuchowskiej, a także koordynacji modowych eventów, w których udział brali m.in. Gosia Baczyńska, Agnieszka Maciejak, Maciej Zień oraz Robert Kupisz.
Serwis poczytajto.pl sprawdza dla Ciebie, w których księgarniach przeczytasz lub pobierzesz legalnie ebook marketing (zawsze) w modzie epub. Autorem książki jest Przemysław Zieliński. Zdecydowanie możemy zaliczyć tę książkę do gatunku Poradniki. Cała książka ma około 101 stron. Ten materiał w zależności od księgarni może być dostępny za darmo lub za opłatą. Dystrybucja książki "Marketing (zawsze) w modzie" jest zapewniana przez legalne źródła. Nie zezwalamy na umieszczanie odnośników do darmowych wersji "Marketing (zawsze) w modzie" na serwisach typu chomikuj. Książka jest dostępna w księgarniach w wersji papierowej, zarówno w twardej, jak i miękkiej oprawie. E-book jest dostępny w wersji cyfrowej: epub, mobi, pdf.