Marketing usług turystycznych

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2017-09-16
Język:
polski
Liczba stron:
101
ISBN:
9788301168643

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:* podstawy teoretyczne i terminologię,* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,* działalność marketingową na docelowym rynku,* badania marketingowe w turystyce,* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą:* dostosowanie do programów nauczania,* logiczna struktura i jasność wykładu,* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,* słowniczek podstawowych terminów,* bogata bibliografia,* indeks rzeczowy.Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: