Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2018-09-26
Język:
polski
Liczba stron:
186
ISBN:
9788394373764

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

- Jak skutecznie promować miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?

'Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?' to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.

Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: