Marketing impulsowy

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2008-05-15
Język:
polski
Liczba stron:
172
ISBN:
9788375826098

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:

- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?

- Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie?

- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.

- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.

- Zasada “O mały włos”.

- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.

- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.

'Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.

W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz.'

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: