Marketing dla coacha

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2015-07-09
Język:
polski
Liczba stron:
8
ISBN:
9788327244260

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Dla wielu coachów Internet jest najstabilniejszym i najbardziej opłacalnym źródłem nowych klientów. Aby jednak czerpać z marketingu internetowego jak najwięcej i zminimalizować ryzyko niepowodzenia indywidualnych kampanii online, warto dywersyfikować źródła nowych klientów pochodzących z sieci.Co to oznacza? Coach, lub osoba odpowiedzialna za jego marketing internetowy, powinna najpierw zlokalizować miejsca w sieci, gdzie znajdują się potencjalni klienci, a następnie rozpocząć swoje aktywności marketingowe w tych właśnie miejscach, z zachowaniem mierzenia potencjalnych wyników akcji.Twitter jest jednym z takich miejsc. W tekście pokazuję:- które treści publikować na Twitterze, aby być atrakcyjnym dla potencjalnych klientów na usługi coachingu- jak w krótkim czasie pozyskać dużą liczbę followersów na Twitterze- jak następnie utrzymać dużą liczbę osób śledzących nas na TwitterzeMarcin Kowalik przez kilka lat pracował w agencji performance marketingu, współpracując z największymi bankami (mBank, Santander, Bank Pocztowy, Meritum Bank, FM Bank) i ubezpieczycielami Direct (Liberty Direct, Axa Direct) w Polsce. W przesłości wygłosił kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładał SEM i SEO na Uczelni Łazarskiego oraz opisywał technologie stojące za marketingiem internetowym na Uniwersytecie Szczecińskim i Politechnice Szczecińskiej. Wspierał pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków i restauracji. Jego pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Współpracuje z Eventim, biletin, bilety.fm, Ticketpro, Ticketonline, ebilet.pl, kupbilecik.pl. Obecnie rozwija biznes globalnego lidera porad życiowych.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: