Marketing alternatywny

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2008-05-13
Język:
polski
Liczba stron:
120
ISBN:
9788375825282

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach. Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, prosperujesz i osiągasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.

Lektura publikacji 'Marketing alternatywny' zainspiruje Cię do działań, które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:

* Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się.

* Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy.

* Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa.

* Poznasz podstawy obrony przed czarnym pijarem.

* Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą.

Możesz podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty, realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki, dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: