Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2010-06-02
Język:
polski
Liczba stron:
240
ISBN:
8324600752

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.

Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej: jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali, jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej, jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów, jak sprzedawać pierwsze wrażenie, jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli, jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: