Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
288
ISBN:
9788328322288

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.

John Husbands, Institute of Management

Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmieDziałania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśliLepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśliUzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celówW czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesieCzym jest mapa myśli i jak ją stworzyćMapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniachZarządzanie czasem i sprawna organizacjaMapowanie myśli na potrzeby negocjacjiMapowanie udanych prezentacjiMapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektamiMapy myśli a przywództwoMapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjnośćMapowanie myśli a myślenie strategiczneMapy myśli a sprzedaż i marketingMapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmianMapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: