Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
240
ISBN:
9788328303768

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?Gdzie szukać twórczych inspiracji?Jak negocjować z klientami?Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.Zasady wyceniania projektów.Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.Analiza kultowych projektów.Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.Zrób logo, które stanie się kultowe!David Airey — niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida — davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com — każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: