Kreowanie informacji. Media relations
Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
85
ISBN:
9788301148195
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy – m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania 'wydarzeń' na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Serwis poczytajto.pl sprawdza dla Ciebie, w których księgarniach przeczytasz lub pobierzesz legalnie ebook kreowanie informacji. media relations epub. Autorem książki jest Wojciech Jabłoński. Zdecydowanie możemy zaliczyć tę książkę do gatunku Historia, militaria, wojskowość. Cała książka ma około 67 stron. Ten materiał w zależności od księgarni może być dostępny za darmo lub za opłatą. Dystrybucja książki "Kreowanie informacji. Media relations" jest zapewniana przez legalne źródła. Nie zezwalamy na umieszczanie odnośników do darmowych wersji "Kreowanie informacji. Media relations" na serwisach typu chomikuj. Książka jest dostępna w księgarniach w wersji papierowej, zarówno w twardej, jak i miękkiej oprawie. E-book jest dostępny w wersji cyfrowej: epub, mobi, pdf.