Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
200
ISBN:
9788324691067

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:

wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;zachowywanie się jak własny autoresponder;obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…oraz inne przerażające błędy oceny.Pozwól kotkom żyć!

Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: