Klucz do umysłu klienta

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2010-05-26
Język:
polski
Liczba stron:
163
ISBN:
9788377010204

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego dokładnie chcą kupujący? Odpowiedź tkwi w zrozumieniu, jak działa nasz umysł w momencie podejmowania decyzji o zakupie. I tutaj z pomocą może przyjść Ci 'Klucz do umysłu klienta' będący kompletnym przewodnikiem, który bez zbędnego lania wody przeprowadzi Cię od 'nie' do 'tak' w sprzedaży.

Z książki tej dowiesz się m.in.:

- jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.

- poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzję;

- jak prowadzić rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem;

i przede wszystkim:

- jak zyskać przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.

Zdobądź teraz 'Klucz do umysłu klienta' i zacznij osiągać nieograniczone sukcesy w sprzedaży.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: