Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2015-02-09
Język:
polski
Liczba stron:
424
ISBN:
9788328309258

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
To Java, nie sen!Instrukcje języka i programowanie obiektowe, czyli co trzeba wiedzieć, by zacząć programować w JavieWyjątki i system wejścia–wyjścia, czyli jak zapobiegać problemom i przetwarzać daneKontenery i aplikacje, czyli gdzie przechowywać dane i jak tworzyć programyZnajomość Javy, jako jednego z najpopularniejszych języków programowania na świecie, to dziś obowiązek każdego programisty. Na nic nie zdadzą się wykręty, że przecież można inaczej — pamiętaj, Java jest wszędzie! Dlatego jeśli masz ambicje zająć się programowaniem albo szybko nauczyć się podstaw nowego języka, natychmiast musisz zaopatrzyć się w tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć składnię i logikę Javy, a także opanować polecenia, byś mógł szybko rozpocząć samodzielną pracę w tym języku.Z książki dowiesz się, jak zainstalować Javę i jakie narzędzia będą Ci potrzebne. Odkryjesz podstawowe zasady pisania programów, z uwzględnieniem obiektowego charakteru tego języka, nauczysz się stosować instrukcje i odpowiednie typy danych, a także wykorzystywać deklaracje, klasy i metody. Kolejne rozdziały wskażą Ci, do czego służą pętle, tablice i operatory. Zanim się obejrzysz, będziesz już umiał dokonywać konwersji typów, używać konstruktorów i zagnieżdżać klasy, a stąd już tylko krok do tworzenia apletów i aplikacji. Przekonaj się, jak szybko możesz poznać Javę — wystarczy seria konkretnych ćwiczeń, a Twoje umiejętności poszybują w górę!Krótka historia Javy, narzędzia i wersjeStruktura programu, kompilacja i wykonaniePodstawy obiektowości, typy danych, komentarze, deklaracje i przypisaniaWyprowadzanie danych na ekran i operacje na zmiennychInstrukcje if...else, break i continue, switch i operator warunkowyPętle, podstawowe operacje na tablicach i tablice wielowymiaroweKlasy, pola, metody, argumenty i przeciążanie metodKonstruktory, klasy potomne, specyfikatory dostępu i pakietyPrzesłanianie metod, składowe statyczne, klasy i składowe finalne, blok try...catchKonwersje typów, rzutowanie obiektów, klasy abstrakcyjne i tworzenie interfejsówRodzaje klas wewnętrznych, dziedziczenie, klasy anonimowe i zagnieżdżoneStandardowe wejście i wyjście, system plików, operacje na plikachKontenery, typy uogólnione, podstawy apletówKroje pisma (fonty) i kolory, grafika, dźwięki i obsługa myszyTworzenie aplikacji i komponentyNapisz swój pierwszy program w Javie!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: