Jakość produktów i usług perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2017-09-22
Język:
polski
Liczba stron:
146
ISBN:
9788365682208

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni siędo upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością wewspółczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwymprocesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: