Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-09-14
Język:
polski
Liczba stron:
260
ISBN:
9788375412666

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznymO autorachProf. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: