HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2009-05-06
Język:
polski
Liczba stron:
136
ISBN:
8324621342

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Pojedynek z ofertami:Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowejNajchętniej czytane tematyEfektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywaniaWpływ metafor i technik autoperswazji Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników

Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: