Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2009-03-26
Język:
polski
Liczba stron:
496
ISBN:
9788324618804

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Naucz się myśleć jak użytkownik witrynyPoznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

Historia analiz danych internetowychAnalizy zachowania, skutków i doświadczeńSposoby zbierania danych do analizyPozyskiwanie danych na temat konkurencyjnościDostępne analizy jakościoweElementy skutecznej strategii analizy danych internetowychNajlepsze praktyki w tym zakresieWybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analizDostępne miary w analizie danych internetowychPomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycjiUstalanie czytelników serwisuAnaliza w obszarze wyszukiwaniaAnaliza skuteczności kampanii PPCAnaliza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowegoOpracowanie skutecznych raportów podsumowującychZastosowanie procesu DMAICAnaliza stron z nurtu Web 2.0Mity z obszaru analizy danych internetowychObliczanie współczynnika konwersjiPozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznychZwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: