Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2014-03-28
Język:
polski
Liczba stron:
296
ISBN:
9788324674138

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?

Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.

Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:

Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?Do ilu ludzi możesz dotrzeć?Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?Czy ludzie Ci wierzą?Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?

Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: