Etyka w zawodzie specjalistów public relations

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2015-07-09
Język:
polski
Liczba stron:
172
ISBN:
9788379304288

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia 'etosu zawodowego' - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości. Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm?

Kiedy zaczynałam zgłębiać tajniki public relations, zadziwiła mnie duża ilość negatywnych opinii o specjalistach PR - a i pośrednio - o samej dziedzinie w mediach, wśród menedżerów i pracowników uczelni. Nie zniechęciło to mnie do dalszych eksploracji, ale dało do myślenia? Skąd taka fatalna opinia o PR-owcach, dlaczego tyle w świadomości społecznej niedobrych skojarzeń, błędnych opinii, fałszywych wyobrażeń o tym, czym zajmują się specjaliści public relations?

Czy w społeczeństwie jest aż tylu tych nieszczęsnych PR-owców, jest to tak rozpowszechniony zawód, że społeczeństwo mogło wyrobić sobie opinie na podstawie własnych doświadczeń zawodowych, ze współpracy z nimi, z bezpośrednich kontaktów? Chyba jednak nie, ale...

Autorka

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: