Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
188
ISBN:
9788363566456

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.'Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego 'biznesu' tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi oraz tworzenia 'great place to work'. Dla HR-owców to również ciekawa pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć.'Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland 'Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i niezwykle ważny obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej.'Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: