Ekonomia wdzięczności

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2018-08-28
Język:
polski
Liczba stron:
289
ISBN:
9788395184413

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
'Ekonomia Wdzięczności' - wszytko się zmienia poza naturą ludzką.

Książka 'Ekonomia Wdzięczności' pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do własnego działania.

Dlatego dzięki 'Ekonomii Wdzięczności' dowiesz się jak:dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukceskluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistości i tych w internecieprowadzić firmę globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dzięki temu z małej firmy stworzyć imperiumwykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markę, ale rozmawiać, słuchać, dbać o innych i zarabiać na tymopłacić się może najmniejsza interakcja ze strony kupującychwspółtworzyć z klientami firmę, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym własnej markiprzestać się bać zmian, być we właściwym miejscu i o właściwym czasie, i…wyprzedzić konkurencję.

Wielu przedsiębiorców nadal zbyt często zapomina, że klient potrzebuje czasu, aby poznać nas i nasz produkt, zrozumieć jego działanie, zaufać nam i naszym usługom, a szczególnie poczuć, że właśnie ten produkt rozwiąże jego problem. Dlatego Gary Vaynerchuk niejednokrotnie używa w swoich wystąpieniach hasła: „Daj, daj, daj, poproś”, aby wytłumaczyć, jak działa ekonomia wdzięczności.

W 'Ekonomii Wdzięczności' poznasz również autentyczne przykłady zastosowania ekonomii wdzięczności w praktyce m.in:firma Avaya produkująca telefony stacjonarne i routery, która zarobiła ćwierć miliona dolarów, szybko odpowiadając na jeden krótki tweetamerykańska firma AJ Bombers, która nie tylko produkuje oraz sprzedaje hamburgery, ale pozwala klientom stanąć za ladą, rozdaje za darmo i w ciągu 7 miesięcy podwaja swoje dochodyHotele Joie de Vivre – każdy z 34 różnych hoteli dzięki zastosowaniu nieformalnej komunikacji wobec gości i stworzeniu pokoi dopasowanych do ich osobowości, zyskuje ogromny rozgłos.

Podsumowując, zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.

Autor Gary Vaynerchuk

Jeden z wiodących ekspertów marketingowych na świecie. Zbudował swoją karierę dzięki podążaniu dokładnie tam, gdzie kierowała się uwaga klientów.

Zaraz po ukończeniu szkoły, Gary zaangażował się w rodzinny biznes z winami, który rozwinął od 4 milionów dolarów do obrotów wielkości 45 milionów dolarów rocznie i zrobił to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi VaynerMedia, jedną z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu internetowego na świecie.W trakcie swojej kariery, Gary stał się inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem funduszu VaynerRSE.

Niedawno Gary pojawił się razem z takimi gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmę Apple’a „Planeta aplikacji”, w której pokazane zostaną prawdziwe zmagania przedsiębiorców próbujących wdrożyć nową aplikację.Bycie właścicielem, szefem i inwestorem nie zmieniło jego aktywności w social media. Nadal jest bardzo aktywny publikując rocznie miliony treści edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych. To sprawia, że ekonomia wdzięczności działa bardzo mocno w jego przypadku i każdy kolejny pomysł cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Jest autorem książek takich jak: Przebij Się!.

'Ekonomia Wdzięczności' opinie o książce

Przeczytasz tę książkę i zapewne pomyślisz: „Hej, przecież to jest takie proste i oczywiste!”, ale to, co prawdopodobnie odróżnia nas od Gary’ego Vaynerchuka, to fakt, że on żyje ekonomią wdzięczności… Po prostu oddycha nią. Jest nią przesiąknięty, a do tego wie, w jaki sposób używać jej, by generować za jej pomocą wzrost swojego biznesu. Tego właśnie naucz się z tej książki!

- Marcin Osman, przedsiębiorca, autor książek i wydawca książek Garyego: Przebij Się!.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: