E-marketing

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-09-29
Język:
polski
Liczba stron:
464
ISBN:
9788301186265

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

'Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania Czytelnik dowie się:

- jak mierzyć siłę i potencjał marki?

– jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?

- dlaczego Content is Th King?

– czym jest marketing 3.0?

– dokąd zmierzają socjal media?

– dlaczego less is more?

– jak dbać o klienta w sieci?

– jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?

– o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?

– w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?

– jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?

– jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?'

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: