Badanie potrzeb klienta

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2016-02-24
Język:
polski
Liczba stron:
250
ISBN:
9788377019481

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL

Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych.

Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a nawet kierunek myślenia Twojego klienta, co pomoże Ci zaspokajać jego potrzeby lub rozwiązywać jego problemy.

Ta książka nauczy Cię, co to jest badanie potrzeb, dlaczego jest to tak ważna umiejętność, a także pokaże Ci, jak się tego nauczyć, jak wprowadzać w życie, abyś umiał towarzyszyć klientowi w osiąganiu jego celów i jednocześnie stawać się EFEKTYWNYM PRZEDSTAWICIELEM HANLDOWYM.

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: